Emilya_97 Kizlar 4 aylik aşi ateş yaparmi? Bide sabaha kadar aci çekiyor gibi inlene inlene uyumadi. Daha önce hiç böyle olmadı. Ateşi 36 7 çıkıyor ama ben bozuk olduğundan şüpheleniyorum. Cunki kizim ısıcak ve inleniyor.
anneoldumkiben Emilya_97 ateş ölçerden emin değilseniz bence sağlık ocağına götürüp ölçtürün içiniz rahat olsun . Geçmiş olsun kuzucuğa.
ecemm-6161 Emilya_97 yapar canım doktor veya ebe hanım demesini calpol veriyormuşum 6 saate bir canım
Emilya_97 Fatos2222 Bana ateş yapmaz demişti o yüzden buraya sormak istedim. Ebe ateş yapmaz banyo yapdira bilirsin dedi. Bugunde ayni şeyi soyledi aşidan değildir dedi.Doktora muayene yapdirdim o olabilir gününe 3 tane 3ml kalpol ver dedi.
Emilya_97 anneoldumkiben götürdüm şimdi bakdi parol vermişdm düşmüş ateşi normal dedi. Cok tesekkur ederis
Emilya_97 ecemm-6161 Bana yapmaz dediler. Banyoda yapdira bilirsin dedi. 2 aylik aşisinda yapmamişdi. Bu sefer yapınca korktum bide inliyor cani yanıyormu neden yapıyor diye sabaha kadar uyumadım. Bişey olurda göremezsem diye 😔
Emilya_97 Eymen11 Bende aşidan sonra eve gelince parol vermişdm. Akşama kadar bişeyi yokdu gece ateş yapdi arada öksürdu. Üşüdümu acaba diyede düşündüm.
ecemm-6161 Emilya_97 banyo hu da 3 gün önermiyprlar iyi değil canım yapmaz diye bişey Yok her aşı belli değil cunku calpol ver ateşi çıktıysa azıcık bize öyle söylendi ben yaptım cok şükür hiç bişry olmadı
1mom04 Emilya_97 bizde dün olduk aynısını yaptı ıııııı ıııııı uyuşmadı bir türlü ateş 36.5-37.7 falan oldu biraz ıslak bez koydum düştü normal ya olur böyle şeyler şimdi birleri yok çok şükür. Birde aşı yeri de ağrı yapar çünkü karma aşı yapılıyor
Emilya_97 1mom04 Öylemi bana yapmaz deyince endişelendim. Bizde cok uyku yapdi bugun. Ama dün bişeyi yokdu. Bebişe cok geçmiş olsun
1mom04 Emilya_97 için rahat olsun gece uykusuz kalıyorlar uyuyamıyorlar sızıdan gündüz fulll uyurlar aşı sonrası bizde de aynısı oldu için rahat olsun
Emilya_97 ikiprensesannesi_06 Belki sizin bebiş ateş yapmaz.2 günde geçsin gecdi bizim 3 ji gun bişeyi kalmadi cok sukur