Didem34 arzunur emdiriyorm canm kollarm kopuyor artk cok yoruluyorm içim cekiliyor ama mecburrr emmek zorunda 🤩
Didem34 Mhtttp insallah canm elimden geleni yapıyorm pazartesi kontrol icin cagırdı kilosuna bakıcak insallah almıs olur🤗
Babylover23 Didem34 benim bebegim 300 gr verdi hastaneden çıkarken dr bana bebeginiz normal sınırlarda fakat en üst derecede kilo verdi ddedi. Yani normal kabul edilen kilonun en üst çıtası böyle dedi 😕 ama toparlıyor sonradan
Cicianne06 Didem34 normal oldu canım ama 37 haftalık erken geldi oğlum 🤭 2.800 gr doğdu Ankara eğitim ve araştırma hastanesinde yaptım
Asliee Didem34 benimde sezeryan aptamill kullanıyorum bende biz d vitamini ile biogani bide laktokids kullanıyoruz