Kızlar çalıştığı fabrika da vardı zaten dün geldiğinde biraz ateşi ve vücudunda kemikleri agrıdıgını söyledi eşim hastaneye gitti test icin sabah sonuçları çıktı maalesef pozitif dünden beri zaten farklı odalarda yatıyoruz ama bende bir belirti yok suan bebeğimin de olmasından korkuyorum ya da bende varsa bile bebeğimi emzirmemde bi sıkıntı olur mu bilgisi olanlar paylaşabilir mi