Merhaba kızçeler bebeğim şuan 8aylık oldu ilk olarak 6.ayda aşçı anneden bebek irmiği almıştım hep onu kullandım ama şuan bitti kargo da beklemek istemiyorum sürekli kargoyla da uğraşmak istemiyorum sizce nasıl yapabilirim ya da tekrar sipariş vermeli miyim diğer ürünlerimi de artık migrosun organik ürünler kısmından almayı düşünüyorum(tam buğday unu, siyez unu vs.) nasıldır sizce kullanan var mı?