03alparslan04 Tecrübeli anneler bebeğim 4 günlük ve çok fazla emmiyor daha doğrusu benden dolayı göğüs ucum yok ememiyor size e naapmalıyım?
hosgeldinbebegim1 03alparslan04 Benimde göğüs ucum yoktu biberona başlamıştım mama verdim doğduğu günden beri. Şuan 3 aylık. Meme uçları var onlardan kullanabilirsiniz.
ecemm-6161 03alparslan04 meme ucu var canm al kullan olmazda elektrik göğüs pompasıyla cek göğüs ucunu cok güxel çıkartıyor ben oyke yapardım benim de yoktu 😊💁🏼♀️
Alpitom 03alparslan04 silikon göğüs ucu ile emzirebilirsiniz. Moshi pompa ile de bebek emmiyorken sağın sütünüz artsın. İmkan varsa elektrikli pompa alıp bol bol sağın. Bebek güçlenince ucu olmasa da tutacaktır göğsünüzü. Hayırlı olsun güle güle büyütün ❤️
03alparslan04 Aydenizerdogmus sağdım ama mağlesef ki göğüslerim şişiyor ondan çok fazla birşey yapamadım