4 ay 6 günlük bebeğim var çok kusması oluyordu reflsü yoktu ama bundan 2 hafta önce hatta azaldı dedim bi ara kusmuyordu resmen sonra yine arttı artık az emiyor yani 10’dk 7 dk kadar ama çok kusuyor yine anlamadım ben bu işten artık üst baş değiştirmekten yoruldum kendimim bebeğimin. Aynı şeyi yaşayan varmı geçermi bu durum :(