Ecemknbr Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay oldu son bir aydır saçlarım aşırı dökülüyor ilk başta doğumdan sonra normal dedim ama işler çığrından çıkmaya başladı avuç avuç dökülüyor böyle bir sorun yaşayan var mı? Nasıl çözüm buldunuz?
Kwsr Ecemknbr bıttım sabunu kullanarak buldum ben. Evet yine dökülüyor ama çok az dökülüyor. Ve bir suru saç çıkarttı saçlarım siklasti
anneoldumkiben Ecemknbr aynı dert🙄 yakında kel kalcam ya bazıları kan ilacına devam edin diyor sağlık ocağında kan değerine baktırdım hepsi normal çıktı ilaç kullanma dedi doktor. Saçın dökülme nedeni bu değil dedi. o zaman nedir sorun delircem ya
Ruhumdakimavi Ecemknbr benimde sorunum ama ne yapacağımı bilmiyorum. İlk zamanlar dökülmedi benimki dökülmüyor diye sevinmiştim. 3 ay sonra dökülmeye başladı dur durak bilmiyor
Gamze1761 Cnm bnm de 3 aylik dokulmeye baslamisti. Smdi 5 aylik olduk dokulme bitti . Kan ilanlarınızı duzenli kullanin.
Ecemknbr Gamze1761 Yarın bir tahlil vereceğim bakalım kanımda mı bir düşğklğk var göreceğiz ama böyle devam ederse kesinlikle kel kalırım🥵
tontisbebegim Ecemknbr bizde 3.5 ayligiz dökülmeye başladı ama nasıl oluk oluk:( anneme söyledim bebek anneyi tanıyınca saç dökülür 1 2 ay sonra kendiliğinden durur dedi ne derece doğru bilmiyorum onda da olmuş çünkü. Sabırla geçmesini bekliyorum 😿
Ecemknbr tontisbebegim İlk defa duydum böyle bişey ama hiç durucakmış gibi dökülmüyor napıcaz böyleee🙄🙄🙄🙄
Berrin1908 Benim oğlum 8 aylık olucak hala dökülüyor avuç avuç öbek gibi saç çıkıyor önlerim açılmaya başladı ne yapıcam bende bilmiyorum valla emzikten kesmeyi düşünüyorum hatta
-erCansu- Ecemknbr kan değerlerinize baktırın önce o dokulmede bı zaman sonra duruyor 🌸 insan endişeleniyor tabi 😅