Merhaba hanımlar, bebeğim için dışkı tahlili vermiştik, hem çok ıkınıyordu hem de bazen dışkıda koku oluşuyordu. Tahlil sonucuna 3-4 lökosit görüldü yazmışlar. Bu durumla karşılaşan olmuş muydu aranızda ? Besin alerjisi vs olabilir belki bilemedim 🤷🏻♀️ ateş kusma vs yok çünkü