Oğlum Mayıs ayında 6 aylık olucak,bende blw ile başlamak istiyorum. Dün YouTube dan biraz videolar izledim konu hakkında. Ama tecrübeli annelerden de öğrenmek isterim. Siz ilk hangi besinlerle başladınız, yumuşaklık derecesini nasıl ayarladdiniz, Su ve sıvı gidalari nasıl verdiniz. Ve bebeğiniz kaç günde alıştı