Bebeğimin karnında doğduğundan beri hafif morumsu pembemsi bir leke var doğum lekesi gibi ama üzerinde böyle tüyler çıkmaya başladı doktora gösterdim bir şey olmadığını söyledi fakat merak ediyorum başına böyle bir şey gelen var mı böyle bir lekesi olan var mı Bebeğimin karnında doğduğundan beri hafif morumsu pembemsi bir leke var doğum lekesi gibi ama üzerinde böyle tüyler çıkmaya başladı doktora gösterdim bir şey olmadığını söyledi fakat merak ediyorum başına böyle bir şey gelen var mı böyle bir lekesi olan var mı Neden tüyler çıkıyor üzerinde