Merhaba 53 günlük bebeğim var bebeğimin neredeyse doğduğu günden beri burunu tıkalı Bruno kullanıyorum günde 5 6 kez sıkıyorum sanırım sonrada çekiyorum ama hala o kadar dolu ki sanki balgam varmış gibi ya da burnunu sümkürse rahatlayacak gibi artık gerçekten yoruldum ve üzülüyorum sürekli hapşuruyor arada bir öksürüyor korkuyorum ciğerlerine falan iner bu dertten müzdarip olup farklı yollar deneyen var mı?