GozdemHilal 2 ay 10 günlük bebeğim var ben bestlak damla,bulgur pilavı,ballı süt,humana cay ve hurma tüketiyorum çok yeterli değil sütüm mama takviye ediuorum ama bunlarla çoğaldıgini farkettim en çok da bulgur pilavı ve bestlak damla
Mora Cgdmltr93 Ne kadar kaba ve tuhafsınız. Ben kötü bir şey mi yazdım. Sütün yetmeyeceğini yemeğe yönelmen gerektiğini insanca anlatmaya çalıştım. Ama anlayamacağınız tavrınızdan çok belli iyi günler.
attbianne Cgdmltr93 kadın ne demiş ki böyle tepki veriyosunuz insanı fikir vermekten soğutuyosunuz niye post aciyosunuz madem
Mora attbianne Ya arkadaşım boşver böyle insanlara akıl vermekte suç olmuş. 10 aylık bebeğin meme ile doymayacağını anlatmaya çalıştım ama görüyorsun.
Cgdmltr93 attbianne bebeğim ek gıda yemiyor demişim bana ek gıda tarifi vermiş? Yahu yemiyor yemeyen bebeğe ek gıda tarifi vermek ne demek. Tepki veririm tabi. Ben yemiyor diye süt artırıcı sormuşum o hala onu ver yer onu ver sever. Yahu yemiyor sevmiyor
Cgdmltr93 Mora yahu arkadaşım yemiyor yemiyor.. anlatamıyorum galiba. Normalde yiyen bi bebek ama bu ara yemiyor. Ataktan mıdır diş midir diye de belirttim. Siz hala bana onu yap yer bunu yap sever diyorsunuz.
attbianne Mora katılıyorum bende yemeyen bebeğe yediği şeyi bulana kadar denenir farklı tarifler diye biliyorum 😕 suç sende tarif vermek çok ayıp bişey 😅
Portakal Cgdmltr93 şu an süt arttırmaya yonelmeden önce bebeğinize ek gıda sevdirmeniz gerekir arkadaş ona değinmiş aslında.
Mora attbianne Tarif bile vermedim işin aslı sadece sulu köfte her çocuğun sevdiğidir dedim yerse diye yoksa banane yani 😁