balporsuguu Merhaba kızlar,ben dogumdan 5 ay sonra adet oldum.3 aydir 2-3 gün gecikmeli de olsa mutlaka oldum.Fakat bu ay 7 gün gecti tık yok,prezervatifle korunuyoruz hamilelik olabilir mi acaba?Böyle gecikmeler normal mi onu merak ettim belki yasayan vardir.
Monaroka balporsuguu Doğumdan sonra 1 yıl böyle düzensizlikler normal diye biliyorum. Yine de içinizin rahat etmesi için test yapabilirsiniz
SedaMeyra Gecen twmmuz ayinda 24 gun geciktim 3 4 kere test yaptim negatif cikmisti. Siz yine de testinizi yapın. Ama gecikmeler normal
Elifyigit8161 Doğumdan öncede düzensizdim olmıyordu hap kullanmadan. Şuan doğum yaptım oğlum 1 yaşına giricek hala olmadım