oglum bir yas 1 aylik 9 ayliktan beri kanli kaka yapio kabiz oluyo kucukken de kabiz oluyodu surekli 3 aydir kabizlik ilaci kullanyorum onu kullandgm halde kabiz oluyo ve kan geliyo kakasinda doktora gotturdk tahliller temiz cikyo sadece bobrekten mesanye inen yolda bi darlik varmis ondan olabilirmi acaba yada baska hangi bolume gidebilrm genel cerrahi pediatriye gittik alerji bolumune mi götürsem bide yardimci olursaniz sevinirm