Maternalmom-_- benim başıma geldi. Yoğun bakım hemşiresiyim oradaki bi hastadan kaptım. Çok şiddetli gaz sancısı ve ishal ile başladı. İshal fışkırır tarzda kahverengiydi bazen de kanlı. Afedersiniz gazla birlikte tuvaletimi kaçırıyordum. 2-3 çeşit antibiyotik kullandım 10 günde anca kesildi ishalim bu sürede 10 kg verdim. Bağırsak floramı etkilediği için ne zaman dışarda tavuk mantar ya da bayat bir et yesem ishal olurum hemen.