Huzeyfemin_tarikmuaz İlk oğlumda hamileyken hemeroid oldum 2.5 yaşında şuandada 2 aylık bi oğlum daha var iki doğumumda normaldi. Ya 2 ay geçti ducalop mu ne halttır onu da kullanıyorum bana mısın demiyor kabızlığım asla geçmedi napıcam 😣
reynwoman Huzeyfemin_tarikmuaz 8 ay oldu normal doğum yaptım hala kabızım valla o duphalocta şeker yüklemesinden başka bi işe yaramıyo 2vşişe içmiştim banamısın demedi kendime yaptığım fayda gördüğüm tarifi vereyim sizede kayısı falan da kaynattım yedim içtim oda kar etmedi bana ama kuru dut alın kuru dutu göz kararı işte yarım avuç olacak şekilde bir su bardağı suyla kaynatın ve o suyu için içindeki dutları da dökmeyin onları da yiyin cok güzel tuvalete cıkartıyor ilk yapmada bile hemen etkisini göreceksiniz ki ben kronik kabızım maalesef cocuklugumdan beri buna rağmen cok şükür dutla çözdüm sorunumu artık haftada iki kere falan yapıyorum yetiyor
Huzeyfemin_tarikmuaz reynwoman Hay Allah bin kere razı olsun kuzumm resmen beni tarif ettiinn eğer işe yararsa hep duacınım haberin olsuunnn 💕😌
reynwoman Huzeyfemin_tarikmuaz hemen bugün aktardan alın kuru dut yapın muhakkak haberde verin bana 😄 hem kanda yapar cok sağlıklı emziriyormusunuz bilmiyorum ama emziriyorsanız sütünüzüde arttırır inşallah fayda görürsünüz 🙏