Alpslnsltn2020 Merhaba arkadaşlar rahim ağzı yaram var ve ilaçlarla geçmedi doktor yakmamız lazım dedi bunu yaptıran var mı nasıl bir işlem acıyor mu ne kadar sürüyor ayrıca tamamen geçiyor mu yara.
ikizlerinannesi2985 Alpslnsltn2020 bende de var ama yakmaya gerek yok sana bi zararı yok dedi doktor. Sizinki neden yakıyor ki? Daha ciddi durumda mı acaba
alerjikbebek Alpslnsltn2020 teyzem yaktirdi lakin kısa süre sonra yine oluştu. Daha sonra enfeksiyonlar falan bayağı zorladı yine yaktılar uzun zaman ses çıkmadı Ama sonradan rahim ağzını aldılar onun bayağı kotulesince
Alpslnsltn2020 alerjikbebek çok geçmiş olsun yok bana küçük dedi ama enfeksiyon da azdırıyor sanırım o yüzden yakalım dedi
alerjikbebek Alpslnsltn2020 geçmiş olsun canım sennyine bikac Dr fikri daha al belki başka yöntemi vardır bilemiyorum ki alllah şifa versin