Ayazzilan merhaba, aynı problem oğlumda da vardı. Doktorumuz bir çok yöntem denettirdi. Hiçbiri işe yaramayınca çocuk genel cerrahisine yönlendirdi. Çok iyi bir çocuk cerrahına götürdük. Neyse ki hiçbir sorun olmadığını söyledi. Bazı bebeklerin bağırsakları normal çalışmak için geç kalabiliyormuş. Bize duphalac şurup verdi. Ortalama 3 ay kadar hergün 10 cc içirdim sonrasında düzene girdi. Ama benim oğlumun kakası yumuşak da değildi. Sertti ve her yapışında ağlıyordu. Götürdüğüm cerrahın da bebeği aynı sıkıntıyı yaşamış. “Çocuğun babası doktor, annesi doktor, hiçbir çözümümüz yoktu, dert etme geçecek, şurubu kullan”demişti. Neyse ki çok şükür geçti. Bu arada şurup da hiçbir yan etki yok. “Kana karışmıyor, sadece bağırsakta hareketlenme sağlıyor, ağzından içip poposundan çıkaracak” demişti. Ama geç kalsaymışız hemoroid olma ihtimali bile varmış el kadar bebeğin. Siz de bence geç olmadan bir çocuk cerrahına götürün derim…