Alpaslaninannesii mantarmıs tabi. cunku en ıyı kremı kullandım normqlde pısık gecerdı hemen. nokta nokta gıbıyse böle mantardır o. mumkun oldugu sürece hava alması lazım. ıyı kurulaman lazmz ben bı ıkı gun arada bezı cıkarıp kılot gydırdım :( kaşınıyordu cocugun orası hala kasımaya calısıyo alıskanlık kaldı :(( travazl varsa surelırsın etkılı bi ılac ıkı uc surmede gecırıyor