Kızlar bugün holoya yatırım yaptım Paranı uygulamasından. Umarım yükselir 🙈 çekmek nasil oluyor diye araştırayım dedim çekilecek miktar sütununun altinda çekim bedeli 2500 holo yaziyor internetten araştırdım kaç TL diye 380 TL diyor yanlış hatırlamıyorsam. Her kâr etmek amacıyla satışını yapmak istediğimde 380 TL mi bırakacağım içerde ? Bilgilendirir misiniz şimdiden teşekkürler 🙏🏻