Talharas çok geçmiş olsun umarım çok zorlanmadan kolayca atlatırsınız. Bebeğinize geçme ihtimali var benim bebeğimde 13 aylıktı onda bir gün hafif kusma bir de midesi almıyordu yemek yemeyi 37.5 geçmeyen ateşi gözlerinde kızarıklık halsizlik vardı. Bir günde ishali oldu toplam ⅗ günde topladı çok aman aman kötü olmadı soğuk algınlığı gibiydi. Ona da ballı limonlu ıhlamur verdim bol bol su ve bol bol emzirmek kefir verdim sarımsaklı yoğurt kemik suyuna çorba yiyebildiği kadar. Doktoruna ya da 112 yi arayıp doktor ile görüşmek istediğinizi söylerseniz bağlarlar gerekli bilgiyi verirler size. Stres yapmayın moralinizi yüksek tutun günde bir fincan da kekik çayı için bol bol C vitamini meyve sebze ile beslenin