Eylusunannesiii
Eylusunannesiii yok doktor sıcak yada soguk diye bişey demedi ben tarif etmek için yazdım öyle bizde ilk defa kullanıyoruz bilmiyorum sıcağını soğuğunu😂 bende alerjik rinit ve astım var doktora gittiğimizde ben çok tıkanmıştım o bana hava verdi orda rahatlamam için bende evde buhar makinası var kullansam faydası olur mu dedim o da kullanma onu dedi benim astımım olduğu için belki de öyle söyledi bilmiyorum o gün bende çok kötüydüm nefes alamıyordum soramadım nedenini