Belinay12 yenidoğan için yeterli o miktar tek memeden 2 tatlı kaşığını siz sağıp ölçmüşünüzdür bebeğin emmesiyle biraz daha fazla olur o miktar ki gayet yeterli. O sütü getirmek için uğraşıyor insanlar. Sık sık emzirdiğiniz takdirde artacaktır. Artmasının en önemli nedeni bebeğin emmesidir. Her ağladığımda boş dolu demeden verin memeyi. Kilo alımı nasıl iyi ise mamaya gerek yok. Onun midesi henüz küçücük. Çoğunlukla aç olduğu için değil annenin sıcaklığını kalp sesini duymak memede olmak için ağlar. Sık sık bu istediklerini verin kucağınızda uyutun alışkanlık oluşmaz bu dönemde korkmayın önemli olan ona güveni sağlamak