Prensesannesi38 Kızlar 9aylık kızım bazı geceler bağırarak ağlıyor uyuyor ama niye yapıyor ya cidden bilmiyorum var mı fikri olan ? Yada başına gelen ?
Yonca20 Prensesannesi38 valla ben de delirmek üzereyim benim kızım 3 yaşında her gece aynı bu şekil uyanıp ağlıyor deli oluyorum inanın sabır da bi yere kadar
Pelinfeyza Bizimkide öle canım öyle olunca ya acıkmıs oluor ya cok geliyo yediği cıkarıyor yada gaz oluyor problemi