DerenGrkemYetiker Deletedmom_297 ptt’ye gidip sorabilirsiniz. Yani akrabanız ya da arkadaşınız da sorabilir ama parayı sadece anne çekebilir.
ArdaDanyalSara [bilinmeyen] eşimede 20 eylül demişler ama. Bukadar çabukmu geliyor şaşırdım doğrusu. 16 ağustos’da doğum yaptım bende
Egeliglsm [bilinmeyen] merhaba doğum parasını aldık ama süt parasını alamamistik ptt den. Siz nasil alabildiniz acaba hastaneyi aradik girisi yapilmis ama pttden o gun gozukmuyor denmisti. Acaba baska bir islem mi yapiliyor sut parasi icin ?
Egeliglsm [bilinmeyen] anladim canim sagol yinede. hastane yapmis gerekeni ama baktigimizda yatan ücrette yok.