Kızlar selamlar. 🖐️💞 Kızım 16 aylık olacak. Uykuya geçişlerde emzik veriyorum sadece. Gün içinde çok nadir emzik ister. Sizce ne zaman emziği bıraktırmalıyım? Ve nasıl başlamalıyım emziksiz uyutmaya? Fikir verir misiniz? Şimdiden teşekkürler hepinize ❤️💐