Hnm-123 biz özelde olduk canm
İlk başlarda baya agriliyli hatta yemek yemeye duskunseniz daha kötü ama toplam 13 günde toparlandı bol bol soğuk su ve dondurma tükettik eşimin bademcileri baya ufak ve gömülüdür ondna çok zor geçti ama sizinki büyükse bir tık daha kolay olmaz şansı var canm çok zor ama inan eşim Nisan ayından beri bademcik nedir unutmuş çok şükür her 20 günde bir hasta oluyordu ateş vs. Ama şimdi aklımıza bile gelmiyor kötü oluyorsanız bende sizde olun kaçınılmaz son çünkü