Merhaba arkadaşlar. Kızımın üst 4 dişi çürük alt dişede sıçradı. Uzun zamandır takipteydik ama doktorumuz artık yapılması gerekiyor dedi. Çürüme sebebi şeker çikolata vs değil. Geceleri emerek uyuyor memeye düşkün ve ağız temizliğini düzenli yaptırmadığı için kızım bu hâle geldik. Bizim gibi dişleri küçük yaşta çürüyüp yaptıran var mı acaba ?