EmiReyyan en düşkün oldugu dönemde sütten kesmişsiniz, keşke kesmeseydiniz 18-24 ay emme döneminn pik yapısıdır yenidogan gibi emerler de emerler ama sonra azalır aralıklar acılır, bu gelişimlerinn bir prçasıdır. iştahı olsun diye memeden kesip bir süre yer gibi olup sonra aynı düzene geri dönen o kadar cok cocuk var ki. Hele ki pandemi döneminde emzirmeyi sonlandırmak bagısıklık icin tehlike. eger cok zor değilse emzirmeye geri döndürün memeler iyileşti vs. gibi, ek gıdasınj da oyunlarla ya da hayvanlara oyuncaklarla yedirerek cözebilirsiniz.