Umutali04 canım valla bende cok yaşıyoeum bunu oğlum emmiyor öksüryor bazen ama kendını hemen gerı toplayıp emıyor bazen o fiskıran sütü oğlum yüzüne doğru tutuyor oyun oynar gıbı yada uzaktan agzına alır gıbı degısk sey yapıyor bende izin veriypruma anne sütü bebek cildine iyi geldiği için yüzüne fışkırtıyorum bazen bende