2kezanneoldu Sağlık ocağından d3 damla verdiler bebeğim 22 günlük daha ama ben damlayı kullanmıyorum burda anneler bebeğim kabız oldu yazınca korktum oyuzden vermiyorum yanlış mı yapıyorum ??
Arasannesi 2kezanneoldu d vitamini mutlaka kullanmalısınız.gelişim açısından çok önemli.sağlık ocağından aldıgınızı deneyın,memnun kalmazsanız baska marka alırsınız. Ocean kullanıyoruz, hiç yan etkisi olmadı ve içeriği de temiz
bgmarik 2kezanneoldu mutlaka kullanmalısınız.Ama içeriği daha temiz damlalar var.Ocean ve wellcare kullandım.İkisi de böyle bir problem yaratmadı.
Yasmincrn Denemeden bilemezsin ki banada gaz yapıyor dediler denedim hiç sorun yaşamadım dene olmazsa doktoruna danıştıktan sonra değiştir 🤗