Mehabalar kızım 6 yaşında ve ara ara istemsizce gözlerini kırpıyor. Bu karantina döneminde sürekli evdeydi ve özellikle bu yıl tablete çok maruz kaldı. Yaklaşık bir aydır var bu durum. Göz doktoruna götürdük şükür bi sıkıntı çıkmadı. Tableti de kısıtladık bazı günler neredeyse hiç bakmıyor ama durum pek değişmedi. İnternette okuduğum şeylerde korkuttu açıkçası. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı aranızda.