Mrv23rn
Hero Baby kullanıyorum ben. Memnunum.
Bebeğin sürekli emmek istemesi normal çünkü doyduklarını bilmiyorlar. Sürekli emmek istemesi doymadığı anlamına gelmiyor. Memeyi tutuyorsa mamaya başlamayın derim. Ben ilk günden beri mama veriyorum ama pişmanım. Şuan 3 aylığız tekrar memeye döndürmeye çalışıyorum. Emmediği için sağıyorum ama sütüm de artmıyor. Eğer bebeğinin kilosu iyiyse ve bezini günde 5-6 kez ıslatıyorsa doyuyordur. 2 saatte bir emzirmeyi deneyebilirsin. Kaç saatte bir emzirdiğini bilmiyorum ama. Eğer mama vermek istiyorsan da gece uykusundan önce ver bence sadece.