alchn dogru olan emzirmeniz, bu söylediginiz gıdaları ömğr boyu yiyecek zaten. Bebeginiz kac aylık bilmiyorum ama 2 yas bile süt sınır değildir. İştah azalması y da cok sık emdigi icin bebeginizi memeden mahrum bırak ayın lütfen. emzirmeyi sadece besin olarak düsünmeyin, ne güzel tüm duygularını da regüle etmeyi ögreniyor. dişi agrısa agrı kesicisi memesi, mutlu olsa meme, aglasa meme, acıksa meme. inek veya keci sütünün de bir faydası yok bebeklerimize maalesef. bebekler belli dönemlerde istah kaybı ysarlar, emmeye daha düskünleşirler bir dönem duyguları cosar emmeye yüklenirler. Bebeginiz en az 25 ayın altındaysa lütfen kesmeyi düsünmeyin. Pndemi döneminde zaten emzirmeyi sonlandırmak önerilmiyor. 18-25 ay arası memeye cok düskün olurlar, yeter bırak artık gibi söylemlerden uzam durup siz teklif edin, böylece güvende oldugunu kavrasın. Bu süreçte bol aktivite yaparak kitap okuyrak ek gıda kısmını destekleyebilirsiniz mesela meyve resimleri cizip muz yiyelim ya da oyuncakları konusturup onlara yedirebilirsiniz , sık sık emen bir bebekse ögünlerini de bölüp yedirmek veya eline vermek işe yrayacaktır . genelde renkli icerikleri seviyorlar, birlikte saglıklı muffinler ya da baska şeyler yapabilirsiniz. hava güzel oldukca her gün 1-2 saat park turu yapıp yanınızda saglıklı ara ögünler olursa emme aralıklarınız acılır. Meme bıraktırma süreci aslında bebeğin liderliginde alınması gereken bir
karar ki inanın 25. aydan sonra bagımsızlasmaya ve uzun oyunlar oynamaya vaslıyorlar ( yine gözetiminiz altında tabi) daha az meme istiyorlar. Ama ona fırsat verince, yani memeyi artık emmemelisin büyün artık vs. gibi söylemler onu tam tersi memeye dogru itecektir. oral dönemin azalmasıyla memeden kopus olacaktır. enerjiniz her zaman aynı olmayacagı icin multivitamin desteği kullanın, yeşil sebzeler tahin iyi kalsiyum kaynagıdır bol bol tüketn.