pattisanne Annemin 3 gündür burun akıntısı var grip gibi yani ama tat almıyor boyle olup testi pozitif çıkan var mı ayrıca test için sağlık görevlilerini mi aramalıyız?
Gorkeminannesiii pattisanne evet kuzum korona olma ihtimali yüksek ablamlarda ilk griple başladı sonra tat gitti test için hastaneye gidicek pozitifsee gelicek sağlık çalışanları
Zeyno32 pattisanne benimde öyle başladı pozitif çıktım. Evde birinde temas var ise 112 arayıp ekip geliyor. Fakat temas yoksa hastaneye gitmesi gerek
Gorkeminannesiii pattisanne yarin test vermeye gitsin yoksa bile içiniz rahat olur hem ciğerlere inmeden erken müdahale olmuş olur sende temasliysan sende test yaptır kuzum geçmiş olsun inşallah 🙏🙏
pattisanne Gorkeminannesiii Evet ben de temasliyim ve bebeğim daha 7 aylık 😔 yarın gidip test yaptırıcam . Çok teşekkür ederim
Gorkeminannesiii pattisanne bebeğin çok etkilenmez kuzum senin sütun ona antikor olur ilaçlarida icmezsin eğer varsa zaten emzirenlere ilaç vermiyolar yoktur insallah kalbini temiz tut yaz mutlaka sonucu bizede😑
pattisanne Gorkeminannesiii Çok şükür negatif çıktı 🥰 haber vermemi söylemiştiniz. İlginiz için çok teşekkür ederim ☺️