Polikistikannee çok cıvık mı peki yani sıvımsı bir şekilde mi?ishal kendini belli edıyor cunku.mesela anne sütü alan bebegın kakası zaten cıvık oluyo ama ishal daha da cıvık.dönem dönem bebekler fazla kaka yapabılıyor.bir ara benım oğlumda her emzırme sonrası kaka yapardı.işte sütün yaramıyor dıyen oldu,besleyıcı degıl dıyenler vs. Ama sadece saçmalık yanı.doktorumuz hıc bır sorun görmedi.kendılıgınden de düzeldi