Kızlar daha öncede post açmıştım kızım 1.5 ayından beri meme reddi yapıyor şuan 5 ay 5 günlük düzelmesini bekliyorum ama yok.. 3 . Ayındayken sağıp biberon verdim ama daha kötüye gitti kestim biberonu. Emziği de sadece uykuya geçince alıyor genelde. Uykuya geçmesini bekleyip emziriyorum Gündüz Uykularımız bu yüzden çok kısa uykusu dağılıyor çünkü😞 uyku düzeni de oluşturamıyorum. Bu durumu yaşayan anneler akıl verin pes etmek üzereyim