Kızlar bebeğim 1 yaş 5 aylık yani memeden kesmek istiyorum ama çok mu erken diyorum bir yandan ya aşırı yoruyor beni sürekli meme istiyor herkesn içinde üstümü açıyor hee fırsatta ağlıyor meme istiyor gece uykusu zaten yok okadar yoruluyorum ki hiçbir iş yapamıyor her 5 dk da bir bir bebek meme istermi birde vermedgim zaman ağlıyor ağlama krzne giriyor yemesini etkiliyor ya böyle hep derdim iki yaşa kadar emziririm ama aşırı yoruyor beni bildiginiz memeyi emzik niyetine kulanıyor sizin bu konuda fikriniz nedir çok mu erken 🙁 artık gögs uçlarım agrıda sızlıyor