2 bucuk syulık bebeğim biberonla süt içerken boğuluyordu nefesi kesildi gözleri kaydı çok panik yaptık eşim ve ben elimiz ayağımız titredi ne yapacağımızı bilemedik öksürdü kendine geldi iki saattir ilk yardım videoları izliyorum psikolojim bozuldu her beslenme çile oldu bana. allahım herkesin çocuğunu bağışlasın ne zaman geçicek bu boğazda kalma olayı bebeği böyle olan var mı mama yoğun kıvamlı olduğı için mamaya geçmeyi bile düşünüyorum sütümün yettiği halde 😢