Omus35 Buseilgnn valla ben doğduğundan beri veriyorum iyi ki de verdim ne pamucak oldu ne kaşığada alıştı ki ek gıdada işime yarıycak şimdiden suyun tadınıda öğrendi az da olsa ver su dur bu yA hiç zararı olmaz canım
Buseilgnn Miniminiprens ben daha vermedim inşallah yanlış yapmamışımfır bu gün 1 çay kaşığı vermeye başladım biraz tuhaf karşıladı ama alışır umarım 😂