Asl90 vallah benim abimin oglundada oluyordu.cok yakin bir hoca arkadasim.kendi el yazisiyla kurandan bir ayetin bir kismini yazdi.kendi el yazisyla onu yedi kat katlayip.uzerinede yazisiz bir poset le yedi kat sarip bir pez parcasina diktiler.bebegin ulasamicagi bir yere cengelli igne ile tutturdular.istersen özelden mailini yaz atayim.