Bts valla ben de takıntılıyım sanırım ısrarla yok diyorlar inş yoktur hala daha içime sinmedi. Ama takmamaya çalışıyorum bana çyle geliyor falan diyorum. Kalça tamamen gelişmiş bizim. Ama duruştan mı nedir sol bacak kısa görünüyor. Yukarı doğru birleştirince eşit yatırınca kısa. Anlamadım ki normal mi değil mi .