dilara10 tatlım toplamda 4 ayda 4.500 kilo almış, aya vurduğunda aylık 1.250 gram almış ki gayet normal bir alım. Ayrıca 2.5 haftada 1 kilo almış günlük 55 gram almış yani, bu sorun teşkil edecek bir durum değil çünkü bebeklerin günlük alması gereken gramın üst sınırı zaten 60. Onu geçince ve bu durum süreklilik arz edince müdahale edilir. Bir ay çok alıp bir ay çok az alabiliyor bebekler. Bunun 3 ay boyunca böyle devam etmesi takdirde doktor yönlendirir zaten ne yapacağınız hakkında. Şuan için endişelenme akışına bırak bebeğin ne kadar istiyorsa besle.