Merhabalar bugün bizim de 2. Ay kontrolümüz vardı bebeğim 2 ay 5 günlük, doktorumuza 5 dakika emiyor bırakıyor dedim ve o zaten 5 dakikada alacağını alıyor hiç merak etme hatta 10 dakikadan fazla durmasını bu dönemden sonra çok fazla tavsiye etmiyoruz hiç merak etme tartı alımı da iyi sıkıntı yok dedi. O yüzden dert etmeyin hiç üzülüp stres yapmayın, bu zamanlarda bizim için en önemli şey rahat olmak, kendimizi rahatlatabilmek :)