Adalet-34 Canım benim 40 gün oldu kabızlıgi geçtim normal doğum travması yaşadım tuvalete çıkamadım kabız oldum ve damar gerilmesi yaşadım sancılı bi süreç geçirdim şiddetli ağrı yaptı kendimi genel cerrahta buldum. İhmal etme kabızlık önemli geçmiyorsa Dr a gorunsen iyi olur