Kızlar bebeğim mama meme gidiyordu 1,5 kg almış doktor kesinlikle mamayı bırak dedi bıraktım abartısız söylüyorum size sabahtan akşama kadar emziriyorum resmen ama mamayı bırakalı bebeğim uyumuyor 8 gündür falan kaka da yapmıyor ve çişli bez sayısıda azaldı gibime geliyor hemen değiştirirsem çişli oluyor ama çok az bezin dolmasını beklersem 5-6 bez çıkmıyor bu yüzden yarın doktora götüeceğim ama sizede sormak istedim şimdi yine mama vermek zorunda kaldım sabahtan beri uyumadığı için