Sevdamavi Bebeğim gazından uyuyamıyor beşiğe yatınca gözler cin.kolluyorum uyusa da uyusam diye.bu akşam da kolayca uyudu ilk kez benim uykum gelmiyor.saga dön sola dön yoruldum kalktım ama cok uykum var uyuyamıyorum şaka gibi
CemreKerem35 Sevdamavi Oğlum akşam 7 de bile uyusa ben gece 4′ten önce uyuyamıyorum. Oğlumun hiç uyku problemi olmadı ama ben hep uykusuzum 😅😅
PembePelikan Sevdamavi heyecandan olabilir mi 😁 böyle sürprizler karşısında bende çok heyecan Yapar uyuyamazdım. en azından uzanıp dinlenin 🌸
Alvin0 Sevdamavi haha benimkide aynı ilk defa erkenden uyudu ama ben uyuyamadim şimdi tam uyurum uyanır diyorum 😃