Svgiiii Kızlar bir haftalığız . Doktora gittiğimde sarılık değeti artmıs dedi. Biberonlada mama verırken boğazına kaçıyo aşırı streslş oluyorum. Napabılırim.
Cookanne Svgiiii sarılık değeri artmış ama kaç?? Benim oğlumda kızımda sınırdaydı. Ve bol bol emzirerek atlattık. Kızım hatta uzamış sarılık geçirdi.
Yusufbebekk Svgiiii ben de biberonla beslemekten nefret ediyordum hala öyleyim sürekli aynı şey oluyor içerken birden boğuluyor gibi oluyor öksürüyor .Hala nasıl içireceğim bilemiyorum bebeğim bir aylık.Başlarda bizim de sarılık arttı saatte bir anne sütü vermeye çalış ve senin sütünden sonra mama ver düzelecek hemen sarılık ama sürekli tok olması lazım anne sütü çok içmeli.ben Sezeryan oldum 4.gün geldi sütüm senin de gelmiştir herhalde
Cookanne Canım sütün yok mu, kusura bakma soru, dışı oldu, ama yine de sormak istedim. Ayrıca biberonla vereceksen yavaş akışlı meme başına benzeyen biberonlardan alabilirsin. Deliği küçük oluyor
BirAlparslanAnnesi Kafasını hafif geriye atık bir şekilde tutarak beslemelisin.yani gırtlak yutak yeri açık olmalı o zaman kaçmaz
Cookanne Svgiiii ya sakın sakın mama verme. Süt en iyi ilaç sarılık için. Bi yenidoğan, hemşiresi olarak söylüyorum
mysonaname Biberonu bebeğin hava tutmayacağım şekilde dik tutuyorsunuz değil mi? Bi de burun temiz mi?
sedasnglr93 Svgiiii lansinohun biberonuna bak ben 29 günlüğüz bunu kullanıyorum ilaç verirken yada sağdığım sütü verirken biberonu dik tutma eğimli tut hareket ettirme bırak o emsin o emdikçe sen ileri yada geri yapma. Bu arada bende çok tecrübeli olduğumdan değil sadece seni anlıyorum bende aynı şeylerden korkuyorum ama elim alıştı bu dediklerimi yapınca içebiliyor. genzine kaçırınca sakin ol yan tut sakince sırtını sıvazla ben öyle yapıyorum inşallah yardımcı olur 🙈 https://ty.gl/xilkpivb