Anneler oğlum 9 aylık doktor beklememizin anlamı yok dedi yumurta daha önce kasiklarindaydi doktor elime gelmiyor dedi muhtemelen ya çürümüş yada karin boşluğuna girmiş dedi çok korkuyorum canı çok acır mi ya yumurtası çürüdüyse aklıma binbir şey geliyor karnından gireceklermiş çok korkuyorum bu durumu yaşayan anneler bana dua edin siz nasıl yaptınız ameliyattan sonra nasıl bir süreç geçirdiniz 🥺🥺🥺🥺🥺