Betulb Merhaba sevgili anneler, 1.5 yasindaki kizimda daha önceden hic pisik olmazdi ama bir pisik oldu gecmiyor ne yaparsam yapayim.Suyu az iciyo tek fark o onceden .onuda iciremiyorum ne yaparsam yapayim.önerilerinizi bekliyorum🙏
MerveBH04 Betulb bizimde hiç olmazdı son 2 3 haftadır makat etrafı hep pişik bazen çoğalıyo bazen azalıyo hametan sürüyorum hindistan cevizi yağı sürüyorum ama hep geçiçi yeniden tekrarlıyo her kaka yapışında bezde kötü yaptı iyice değiştirmiştik anlamadım gitt niye böyle devam ediyor
Elif1010 Betulb Sudokrem çok iyi geliyor bize diş dönemleri de pişik oluyor hemşiremiz demişti bepantol kullanıyordum ben eğer kızarıklık çok görürsen sudokrem sür hemen demişti faydasını gördüm
baybmom Bizde de aynı sorun var bezde değiştirdik geçmiyo ve suyuda çok içiyor onla alakalı değil sanırım.
Hicranmry baybmom canım bizde pişik zannediyorduk ama değilmiş dermeotojiye götürdük diaperdermitit dedi bir karışım krem yazdı aylardır geçmeyen kızarıklık pişik iki günde geçti Pamuk gibi oldu mutlaka dermeotojiye gidin
Hicranmry MerveBH04 canım bizde pişik zannediyorduk ama değilmiş dermeotojiye götürdük diaperdermitit dedi bir karışım krem yazdı aylardır geçmeyen kızarıklık pişik iki günde geçti Pamuk gibi oldu mutlaka dermeotojiye gidin
Arel19 Pişiği nasıl çil çil nokta nokta mı ? Yoksa kabarcıklımı? Makat bölgesi yuvarlak şekilde kıpkırmızı mı? Çil çil lse alerjik bir besin çilek domates mesela.. kabarcıklı ise kronikleşmeye başlamıştır bephanten yara iyileştirici ve kantoron çözum sudokrem de iyi çinko içeriği olan kremler pişiğe çözum yuvarlak kıpkırmızı maymun poposu gibi ise asitli kaka muhtemelen diş geliyor kakası asitli olur bol su ve her bez acmada kslın tabaka sudocrem vs..
Betulb Arel19 minik minik nokta oluyor sonra o noktalar acik yara gibi oluyor patliyor heralde.biraz iyi oldu gibi oluyor sonra yine ayni😔
Hicranmry Betulb canım bizde pişik zannediyorduk ama değilmiş dermeotojiye götürdük diaperdermitit dedi bir karışım krem yazdı aylardır geçmeyen kızarıklık pişik iki günde geçti Pamuk gibi oldu mutlaka dermeotojiye gidin